سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رزرو هتل و اقامتگاه بوم گردی

هتل سنتی قلعه وزیر

هتل سنتی قلعه وزیر در روستای رکن آباد واقع شده است. روستای رکن آباد در فاصله 5 کیلومتری از شهر میبد استان یزد می باشد.

در روستای رکن آباد 2 قلعه بسیار بزرگ وجود دارد که هر دو متعلق به زمان قاجار بوده که یکی از آنها هتل سنتی قلعه وزیر می باشد.

هتل سنتی قلعه وزیر

قدمت قلعه وزیر متعلق به 250 سال پیش است. در سال 1397 قلعه وزیر مورد مرمت و نوسازی قرار گرفت و به عنوان یک اقامتگاه سنتی (هتل 3 ستاره تاپ) مورد بهره برداری قرار گرفت. 

هتل سنتی قلعه وزیر دارای مساحت 5000 متر مربع می باشد که در دوران قاجار به عنوان یک قلعه حفاظتی و خدماتی مورد استفاده قرار می گرفته است. صاحب قلعه شخصی به نام وزیر بوده است به همین علت آنرا قلعه وزیر می نامند.

این اقامتگاه دارای 32 باب اتاق در 2 طبقه می باشد. اتاق های 5 و 6 تخت در طبقه همکف واقع شده اند. بقیه اتاق ها در طبقات همکف و دوم وجود دارند. اتاق های 1 تخت الی 5 تخت دارای تخت های چوبی سنتی می باشند و قابلیت پذیرش یک نفر اضافه را به صورت تشک و یا کاناپه تخت شو دارند. در اتاق های 6 نفره سرویس خواب به صورت پتو و تشک سنتی می باشد و ظرفیت نفر اضافه را ندارند. ظرفیت کل هتل 104 نفر می باشد.

درب و پنچره ی اتاق ها از جنس چوب و به صورت مشبک با شیشه های رنگی است و نمای بسیار زیبایی دارند. دو برج بلند در گوشه های این قلعه قرار گرفته که منتهی به بام قلعه می شود و مسافران می توانند بر روی بام از تماشای مناظر بی نظیر اطراف لذت ببرند.

توجه:  حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در محوطه حیاط قلعه وجود دارد. افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند که اقامتگاه قلعه وزیر میبد در بخش های مختلف از جمله ورودی طبقه دوم دارای پله می باشد.

قانون خردسال: هزینه اقامت برای کودکان زیر 6 سال رایگان و 6 تا 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و بالای 12 سال نفر اضافه محاسبه می شود.

هتل سنتی قلعه وزیر میبد

امکانات هتل سنتی قلعه وزیر: 

پارکینگ اختصاصی رو باز، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی، 6 سرویس بهداشتی ایرانی و 2 سرویس فرنگی مشترک + حمام در حیاط (آقایان و خانم ها جدا)، چایخانه، راهنمای تور، رستوران با منوی غذاهای سنتی ایرانی و بومی، کافی شاپ، باغچه، حوض آب، اینترنت

امکانات اتاق ها: سیستم سرمایش و گرمایش اسپلیت، تلویزیون LED ، شبکه های ماهواره ای، یخچال، کمد لباس، میز و صندلی، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام (به غیر از اتاق های 6 نفره)، پنجره و نورگیر

آدرس: استان یزد - 5 کیلومتری میبد - ابتدای روستای رکن آباد

برای رزرو هتل سنتی قلعه وزیر کلیک کنید

 

هتل قلعه وزیر

هتل قلعه وزیر


هتل الماس 2 مشهد

هتل 5 ستاره الماس 2 مشهد واقع در خیابان امام رضا نبش خیابان امام رضا 20 در اسفند ماه سال 1395 افتتاح گردید. 

دومین هتل از گروه هتل های الماس در مشهد مقدس می باشد که با معماری بسیار مجلل و امکاناتی بی نظیر دارای 217 باب اتاق در 26 طبقه و ظرفیت 253 نفر است که هم اکنون یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد می باشد.

از ویژگی های بارز هتل الماس 2 مشهد طراحی اتاق هایی با معماری مختلف از تمدن های گوناگون جهان مانند ایران باستان، روسی، آفریقایی، صفوی، تایلندی، هندی، ترکی، رومی و عربی است.

رستوران تالار فیروزه با ظرفیت 300 نفر و با فضایی زیبا و دکوراسیونی منحصر به فرد واقع در طبقه 17 هتل با چشم انداز شهر و حرم به صورت 24 ساعته به مهمانان هتل سرویس دهی می نماید. 

رستوران

رستوران گردان پاناروما واقع در بام هتل مکانی مجلل و با شکوه در بلندای شهر مشهد با چشم انداز 360 درجه از شهر و حرم مطهر رضوی 

کافه رستوران روف گاردن در طبقه 19 هتل الماس 2 به همراه انواع غذاهای سنتی ، نوشیدنی های سرد و گرم.

کافی شاپ یاقوت در لابی هتل با انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، انواع قهوه ، کیک و غذاهای فرنگی پذیرای مهمانان هتل می باشد.

کافی شاپ مجموعه ورزشی با نوشیدنهای سرد و گرم ، عرقیات سنتی و دمنوش های گیاهی 

 

فاصله تا حرم: 1500 متر (دارای سرویس رایگان به حرم)

امکانات هتل الماس 2 مشهد:

پارکینگ اختصاصی رایگان، ترانسفر استقبال رایگان، فروشگاه و غرفه، اینترنت پرسرعت، استخر و سونا خشک و بخوار و جکوزی، استخر ویژه کودکان، اتاق بازی کودکان، روم سرویس، IPTV ، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، آتلیه، خدمات کپی پرینت و فکس، چایخانه سنتی، رستوران گردان پانوراما در بام هتل، کافی شاپ، رستوران تالار، کافه رستوران روف گاردن، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، خدمات CIP ، اتاق چمدان، اتاق سیگار، رزونامه، گیم نت، سالن اسپا (ماساژ)، سرویس به حرم رایگان 8 نوبت در روز، خودپرداز، سیتم اعلام و اطفاء حریق، خدمات کرایه خودرو، خدمات بیدار باش، خدمات معلولین، خانه داری 24 ساعته، لاندری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، کارمندان مسلط به زبان عربی و انگلیسی، 

امکانات واحد ها:

تلویزیون LED متصل به شبکه پخش فیلم داخلی، صندوق امانات، تلفن، مبلمان، کمد لباس، قفل الکترونیکی درب اتاق، یخچال، مینی بار، کفپوش موکت، سشوار، حمام، وسایل و حوله حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، چای ساز

سوئیت الماس گروسولار

آدرس: مشهد - خیابان امام رضا - نبش خیابان امام رضا 20

برای رزرو هتل الماس 2 مشهد کلیک کنید

سوئیت


هتل آپارتمان بدیع مشهد

هتل آپارتمان بدیع مشهد واقع در خیابان امام رضا 8 با فاصله 9 دقیقه تا حرم مطهر جزو اولین هتل آپارتمان هایی است که در شهر مشهد ساخته شد.

این هتل آپارتمان به تازگی بازسازی و نوسازی گردیده است.

 

هتل بدیع مشهد

هتل آپارتمان بدیع دارای اتاق های 2 و 3 تخت و آپارتمان های یکخواب 4 تخت و 6 تخت می باشد.

تعداد کل اتاق های هتل 27 واحد و ظرفیت کل آن 84 نفر می باشد. هتل بدیع دارای 4 طبقه است. سالن غذاخوری در طبقه زیر زمین قرار دارد.

هتل دارای پارکینگ با ظرفیت محدود است که با هماهنگی رزواسیون امکان رزرو محل پارک وجود دارد.

تمامی اتاق های هتل دارای سرویس بهداشتی فرنگی ثابت هستند. یکی از آپارتمانهای یکخواب هم دارای سرویس بهداشتی ایرانی است.

قانون خردسال : هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال رایگان و 3 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و بالای 6 سال نفر اضافه محاسبه می شود.

فاصله تا حرم: 9 دقیقه پیاده

امکانات هتل آپارتمان بدیع:

مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش چیلر، روم سرویس، 1 گیگ اینترنت رایگان، آسانسور، پارکینگ، رستوران

امکانات واحد ها:

تلویزیون با آنتن مرکزی، تلفن، تلویزیون ، اجاق گاز برقی، کتری برقی، ظروف، ظرفشویی، حمام ، سرویس بهداشتی فرنگی

آدرس: مشهد - خیابان امام رضا 8 - چهارراه اول

برای رزرو هتل بدیع کلیک کنید: رزرو هتل آپارتمان بدیع مشهد

هتل بدیع مشهد

هتل بدیع مشهد


هتل دوستان مشهد

هتل آپارتمان دوستان واقع در خیابان امام رضا 5 با فاصله 9 دقیقه تا حرم مطهر قرار دارد.

آخرین نوسازی هتل در سال 1397 انجام شده است.

 

هتل دوستان مشهد

هتل دارای 33 باب سوئیت و یک آپارتمان می باشد و در کل قابلیت پذیرش 97 نفر در 6 طبقه را داراست.

واحد های اقامتی هتل دوستان مشهد به صورت سوئیت های 2 و 3 و 4 تخت می باشند. البته سوئیت های 2 و 3 تخت امکان کانکت شدن را دارند.

یک واحد آپارتمان یکخوابه مجهز مبله با تمام امکانات در طبقه ششم وجود دارد که امکان پذیرش تا 8 نفر را داراست.
 

هتل آپارتمان دوستان مشهد یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع) می باشد. تمیزی فضای داخلی، نزدیک بودن به حرم و امکانات خوب هتل می تواند دلایل انتخات این هتل باشند.

قانون خردسال : هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال رایگان و 3 تا 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و بالای 5 سال نفر اضافه محاسبه می شود.

فاصله تا حرم:
9 دقیقه پیاده

هتل دوستان مشهد

امکانات هتل آپارتمان دوستان:

آسانسور، لاندری، شبکه پخش فیلم داخلی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، اینترنت پرسرعت، رستوران با ظرفیت 60 نفر

امکانات واحد ها:

تلویزیون LCD ،‌دراور، سشوار، اتو، سیتم سرمایشی اسپلیت، سیستم گرمایشی پکیج، کفپوش موکت و فرش، یخچال، اجاق گاز،‌ ظرفشویی، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام، حوله حمام، صابون و شامپو

آدرس: مشهد - خیابان امام رضا 5 - کوچه چهنو 4

 برای رزرو هتل آپارتمان دوستان مشهد کلیک کنید

 


اقامتگاه بوم گردی کوچه باغ

روستای قلعه بالا به واسطه نزدیکی اش به پارک ملی توران یکی از روستاهایی است که به تازگی مورد توجه گردشگران علاقمند به طبیعت قرار گرفته است. در ابتدای این روستا اقامتگاهی سنتی وجود دارد به نام کوچه باغ 

این اقامتگاه با زیربنای 120 متر با معماری کاملا سنتی و مصالح خشت و گل در یک طبقه بنا شده است.

اقامتگاه کوچه باغ

در اقامتگاه بوم گردی کوچه باغ می توانید بر پشت بامش که الاچیق و میز و صندلی چوبی دارد دور هم جمع شوید و از چشم انداز زیبا لذت ببرید. اقامتگاه کوچه باغ سابقه میزبانی چندین ساله از مهمانان داخلی و خارجی را دارد. با اطمینان خاطر سفری به یادماندنی و خاطره انگیز برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

اقامتگاه کوچه باغ

اقامتگاه بوم گردی کوچه باغ دارای 2 اتاق خواب بدون تخت و یک سالن بزرگ 26 متری است. سرویس خواب به صورت سنتی تشک و پتو می باشد. یکی از اتاق ها دارای سرویس بهداشتی و حمام مجزاست، برای اتاق دیگر سرویس بهداشتی و حمام در داخل حیاط قرار دارد.
ظرفیت هر اتاق 4 الی 6 نفر است.
ظرفیت کل اقامتگاه: 25 الی 30 نفر می باشد.
دارای دو عدد سرویس بهداشتی ایرانی و یک سرویس بهداشتی فرنگی

اقامتگاه کوچه باغ

امکانات: اینترنت وای فای، بخاری نفتی، بخاری برقی، کرسی، پنکه و کولر آبی، جالباسی، وسایل خواب به میزان کافی
دارای یک آشپزخانه عمومی برای استفاده میهمانان و یک تلویزیون در سالن می باشد.
آلاچیق در پشت بام، میزو صندلی چوبی، سیخ و منقل کباب، سجاده نماز، صابون مایع، اتو
دارای چشم انداز بافت روستایی و باغ
اقامتگاه دارای پارکینگ نمیباشد ولی ورودی خانه دارای فضای امن برای پارک خودرو می باشد.
امکان سفارش غذاهای محلی و نان سنتی برای میهمانان با پرداخت هزینه جداگانه مهیاست.
ورودی اقامتگاه و اتاق ها بدون پله است.

خدمات: دورهم نشینی همراه با چای آتیشی. سیب زمینی آتیشی در آلاچیق. موسیقی و آواز محلی. روستاگردی، بازدید از حیات وحش توران، کویر گردی، قدم زدن روی تپه های شنی و رصد ستارگان در شب صاف کویر

 

اقامتگاه کوچه باغ


 

اقامتگاه بوم گردی ماه بی بی اردکان یزد

 اقامتگاه بوم گردی ماه بی بی اردکان یزد


اقامتگاه بوم گردی ماه بی بی
با قدمت 300 سال ، بازمانده از دوران صفویه در دل بافت تاریخی اردکان با معماری کویری، خانه ای است چهار وجهی با 8 اتاق به صورت کاملا سنتی که ظرفیت پذیرایی از 40 مهمان را همزمان داراست.

این اقامتگاه در اسفند ماه 1395 مورد مرمت و آماده سازی قرار گرفت تا تبدیل به یک اقامتگاه بوم گردی یا هتل سنتی برای مهمانان شهر اردکان شود.
اقامتگاه بوم گردی ماه بی بی اردکان دارای حوض آبی در وسط حیاط، بادگیر های قدیمی بر بلندای ساختمان، پایاب متصل به قنات، سه دری های قرینه و اتاق هایی دور تا دور حیاط می باشد.

معماری بنا همان معماری سنتی خشتی و کاه گل می باشد. پشت بام با صفای این اقامتگاه منظره ای زیبا از بافت تاریخی اردکان را برای مهمانان مهیا می کند.

این اقامتگاه سنتی در مرکز شهر قرار دادر از اینرو دسترسی به نقاط مختلف شهر به خوبی فراهم است.
اردکان از بزرگترین شهر های استان یزد است که در 64 کیلومتری شهر یزد قرار دارد و دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است.

از جاذبه های گردشگری اردکان یزد می توان به این موارد اشاره کرد:

زیارتگاه پیر سبز چک چک، زیارتگاه پیر سبز هریشت، مسجد جامع اردکان، پارک ملی سیاه کوه، کاروانسرا و برج ارجنان، کوچه ضیایی، موزه مردم شناسی، غار بزرگ اشکفت یزدان و...

اقامتگاه بوم گردی ماه بی بی دارای 8 باب اتاق است. بعضی از اتاق ها دارای سرویس حمام و دستشویی فرنگی می باشند و بعضی فاقد حمام و دستشویی هستند. البته در حیاط اقامتگاه 4 سرویس حمام و دستشویی مردانه و 4 سرویس حمام دستشویی زنانه موجود است.
همچنین بعضی از اتاق ها دارای تخت و در برخی اتاق ها سرویس خواب به صورت سنتی تشک پتو ارائه می شود.

اتاق های VIP دارای تختخواب و سرویس بهداشتی فرنگی و حمام می باشند.

در اتاق های این اقامتگاه از کولر گازی و پکیج بعنوان سیستم سرمایشی و گرمایشی استفاده میشود.
آشپزخانه ای نیز در اقامتگاه ماه بی بی برای آشپزی مسافران قرار داده اند که تمامی وسایل پخت و پز، اجاق گاز و یخچال در آن وجود دارد و مسافران میتوانند بصورت عمومی از آن استفاده کرده و در صورت تمایل آشپزی کنند

امکان پارک خودرو در خارج از اقامتگاه نیز وجود دارد. پارکینگ به صورت روباز می باشد.
امکاناتی همچون نانوایی، صبحانه رایگان، صرافی، سرویس‌های بهداشتی و سفارش غذا در دسترس مهمانان است.

اگر در اقامتگاه ماه بی بی مهمان شدید، این جاذبه های گردشگری دیدن نمایید: زیارتگاه چک چک ( بزرگترین زیارتگاه زرتشتیان جهان )، منارجنبان خرانق ، پارک ملی سیاه کوه ، خانه خاتمی یا موزه مشاهیر، بازار چار سوق ( بازارچه‌ای قدیمی و سرپوشیده ، با معماری زیبای منحصر به خودش)، برج ارجنان، برج توت، حمام سعید، حمام بازار چارسوق، مسجد جامع، آسیاب دژک، مسجد زیرذه و کوچه آشتی کنان نیز دیدن کنید.

فاصله اقامتگاه بوم گردی ماه بی بی تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم:

فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد --> 63.2 کیلومتر ( 56 دقیقه )
فاصله تا ایستگاه راه آهن اردکان --> 13.2 کیلومتر ( 14 دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری اردکان --> 4.7 کیلومتر ( 9 دقیقه )
فاصله تا چاپارخانه میبد --> 13.8 کیلومتر ( 20 دقیقه )
فاصله تا برج تاریخی محمود آباد میبد --> 13.2 کیلومتر ( 18 دقیقه )
فاصله تا نارین قلعه میبد --> 400 متر ( 3 دقیقه )
فاصله تا قلعه بارجین میبد --> 11.5 کیلومتر ( 17 دقیقه )
فاصله تا آب انبار حاج شیخ --> 6.5 کیلومتر ( 10 دقیقه )
فاصله تا خانه تاریخی لاری ها --> 65.4 کیلومتر ( 1 ساعت و 6 دقیقه )
فاصله تا آسیاب آبی کوشک نو --> 65 کیلومتر ( 1 ساعت و 4 دقیقه )
فاصله تا برج لب خندق --> 64.5 کیلومتر ( 1 ساعت و 4 دقیقه )
فاصله تا بازار مسگر ها --> 64.4 کیلومتر ( 1 ساعت و 3 دقیقه )
فاصله تا بازار و حمام خان (طولانی ترین بازار یزد) --> 64.4 کیلومتر ( 1ساعت و 5 دقیقه )
فاصله تا موزه آب یزد --> 64.6 کیلومتر ( 1 ساعت و 4 دقیقه )
فاصله تا مجموعه امیر چقماق --> 64.9 کیلومتر ( 1 ساعت و 6 دقیقه )
فاصله تا باغ دولت آباد ( میزبان بلند ترین بادگیر جهان ) --> 63.5 کیلومتر ( 1 ساعت )
فاصله تا میدان مارکار (نقطه وسط ایران) --> 67 کیلومتر ( 1 ساعت و 6 دقیقه )
فاصله تا موزه آینه و روشنایی --> 70.8 کیلومتر ( 1 سات و 8 دقیقه )

آدرس :
اردکان - خ میر داماد - ابتدای بافت تاریخی

 

 
هم اکنون رزرو کنید: رزرو اقامتگاه بوم گردی در اردکان یزد

بیاسفر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید @Biasafar

اقامتگاه بوم گردی ماه بی بی اردکان یزد

اقامتگاه بوم گردی ماه بی بی اردکان یزد

اقامتگاه بوم گردی ماه بی بی اردکان یزد



اقامتگاه بوم گردی چاپاکر ورزنه

 

اقامتگاه بومگردی در ورزنه اصفهان

چاپاکر یک اقامتگاه بوم گردی در شهر ورزنه و همجوار با کویر و تالاب گاوخونی و دریاچه نمک است.
فضای این اقامتگاه شامل یک مطبخ قدیمی که محل پخت نان بوده، حوض، چاه آب، دستگاه پارچه بافی و اتاق های دور حیاط است.

اقامتگاه سنتی چاپاکر، در سال 1388 توسط رضا خلیلی، دبیر زمین شناسی و راهنمای گردشگری، از صاحب خانه خریداری شد و مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت تا بتواند به عنوان اقامتگاه بوم گردی پذیرای مسافران باشد. مرمت و تجهیز اقامتگاه تا سال 1390 طول انجامید

در زبان اصیل ورزنه «کر» به معنی «دیوار کوتاه» بوده و «چاپاکر» به معنی «چاه پای دیوار» است. در زمان قدیم هر یک از چاه های آب ورزنه که برای مصارف کشاورزی استفاده می شد نامی برای خود داشتند و محله چاپاکر را نیز به خاطر چاه آب آن که در کنار دیوار کوتاهی بود به این نام می خواندند.
هم اکنون نیز چاه آبی در حیاط همین اقامتگاه قرار دارد.

اقامتگاه چاپاکر یک طبقه است. 6 باب اتاق با 16 تخت و ظرفیت حداکثر 20 نفر. یه غیر از یک اتاق بقیه اتاق ها فاقد سرویس بهداشتی و حمام درون اتاق می باشند.

سه سرویس حمام و دستشویی مشترک شامل دو سرویس فرنگی و یک سرویس ایرانی در حیاط اقامتگاه وجود دارد همچنین یک اتاق پرایوت شامل سرویس فرنگی و حمام داخل اتاق وجود دارد.

اقامتگاه پارکینگ ندارد.

اقامتگاه بوم گردی چاپاکر در سال 2018 برگزیده سایت بین المللی تریپ ادوایزر در خاورمیانه شد.

انواع خدمات تفریحی و گردشگری مثل تورگردی ، پذیرایی ، شتر سواری ، موتور سواری آفرود در این اقامتگاه برای گردشگران فراهم شده است و توریست هایی که به این منطقه سفر می کنند می توانند از جاذبه های گردشگری نظیر قلعه هزار ساله قورتان، تالاب گاوخونی ، تپه های ماسه ای کویر، دریاچه نمک برج های کبوتر خانه که در نزدیکی این اقامتگاه قرار دارند بازدید کنند.


آدرس: استان اصفهان، شهر ورزنه، بلوار شیخ بهایی، برج کبوتر خانه

 

اقامتگاه بومگردی چاپاکر ورزنه اصفهان

اقامتگاه بوم گردی چاپاکر ورزنه

اقامتگاه بومگردی در ورزنه اصفهان

اقامتگاه بوم گردی چاپاکر ورزنه

اقامتگاه بوم گردی چاپاکر ورزنه

اقامتگاه بوم گردی چاپاکر ورزنه